Σάββατο, Δεκεμβρίου 08, 2012

Επίκαιρα ανέκδοτα

Μετα απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν έπαιρνε μπρος.
Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση…

Σε λίγο θα πηγαίνουμε ΣούπερΜάρκετ και δέν θα αγοράζουμε τίποτα,θα κάνουμε μόνο Like.

Σβήσε το Facebook και αν θυμηθεί κανείς άλλος εκτός από τη μάνα σου τα γενέθλια σου,θα κάτσω να με χέσεις…

Ο κόκορας του γείτονα μπήκε στην αυλή μου…
Ας είναι ελαφρύ το μακαρόνι που θα τον σκεπάσει….

Σε είδα στο μπαρακι… Ήσουν μελαχρινή και μαυρισμένη…. Μου έδωσες ενα τριαντάφυλλο. Σου ψιθύρισα “Είναι τέλειο”…. Μου ψιθύρισες: “ένα ευρώ”…

Τα πιο σοβαρά πράγματα λέγονται στην Πλάκα. Μερικές φορές και στο Θησείο.

Όταν ψάχνω κάτι:Google
Όταν ψάχνω κάποιον:Facebook
Όταν δεν βρίσκω κάτι:Μάναααααα……!

Ευτυχώς που τα κεφτεδάκια στα ΙΚΕΑ τα’χουν έτοιμα…
και δεν χρειάζονται συναρμολόγηση..

Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα αφού η κοιλιά μου δε γίνεται με τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);