Τρίτη, Δεκεμβρίου 18, 2012

Τι έχω στο χέρι μου

Δύο τρελοί σε ένα τρελοκομείο:
- Μάντεψε τι έχω μέσα στην χούφτα μου.
- Μία αγελάδα!
- Δεν παίζω! Την είδες!

Η Θεραπεία

«Γιατρέ», λέει ο ασθενής στον ψυχίατρο, «έχω ένα τρομερό πρόβλημα. Όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι, έχω την εντύπωση πως κάποιος βρίσκεται κρυμμένος από κάτω. Όταν όμως χώνομαι από κάτω για να τον βρω, έχω την εντύπωση πως κάποιος βρίσκεται από πάνω. Μόλις βγω από κάτω και ξαπλώσω, έχω πάλι την εντύπωση πως κάποιος βρίσκεται από κάτω. Σηκώνομαι και σκύβω για να δω από κάτω, και να, πάλι η εντύπωση πως κάποιος είναι από πάνω. Αυτό γίνεται όλη νύχτα. Κοντεύω να τρελαθώ!»
«Ηρεμήστε», του λέει ο γιατρός. «Η περίπτωση σας είναι σχετικά απλή, αλλά θα πρέπει να τεθείτε ολοκληρωτικά στη διάθεση μου. βα με επισκέ-φτεοτε τρεις φορές τη βδομάδα, και σας εγγυώμαι πλήρη αποθεραπεία στα δύο χρόνια».
«Και πόσο κάνει η επίσκεψη, γιατρέ;»
«Πέντε χιλιάδες, αγαπητέ μου».
Ο άνθρωπος φεύγει πολύ σκεπτικός, και φυσικά δεν ξαναγυρίζει. Μετά από λίγους μήνες, ο γιατρός τον συναντάει τυχαία στο δρόμο.
«Γιατί δεν ήρθατε να κάνετε τη θεραπεία;» τον ρωτάει.
«Με πέντε χιλιάδες την επίσκεψη; Α, όχι, γιατρέ μου. "Αλλωστε, με θεράπευσε εντελώς δωρεάν ένας μπάρμαν που του διηγήθηκα την περίπτωση μου». «Και πώς αυτό;» «Μου είπε να κόψω τα πόδια του κρεβατιού...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);