Δευτέρα, Αυγούστου 15, 2011

Πάνε να καταργήσουν τις καμπάνες των εκκλησιών με το πρόσχημα της ''ηχορρύπανσης''.




Δεν έχουν τον Θεό τους οι Εθνομηδενιστές του δοσιλογικού ΠΑΣΟΚ....Με το που ανέλαβε υπουργός περιβάλλοντος ο Παπακωνσταντίνου[που απο οτι γνωρίζουμε είναι και άλλου χριστιανικού δόγματος] τον ενόχλησαν οι καμπάνες.
Σε συνεργασία με τον συνήγορο του ''Μουσουλμάνου πολίτη'' πάνε να τις καταργήσουν   απο τους ναούς...Για αρχή θα χαμηλώσουν τον ήχο....
Τέλος στη χρήση της καμπάνας ως ρολογιού κατά τις ώρες κοινής ησυχίας προτείνει νέα νομοθετική ρύθμιση για την αντιμετώπιση του περιβαλλοντικού θορύβου την οποία έχει ετοιμάσει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Η εν λόγω νομοθετική ρύθμιση προβλέπει επίσης τον περιορισμό και έλεγχο της έντασηςμε την οποία χτυπούν οι καμπάνες των εκκλησιών. Το πρόβλημα του θορύβου έχει επισημάνει σε εκθέσεις του ο Συνήγορος του Πολίτη, ενώ για τις επιπτώσεις του υπάρχουν διαμετρικά αντίθετες αποφάσεις δικαστηρίων.

Η νομοθετική δέσμη του ΥΠΕΚΑ προτείνει προς υιοθέτηση νέα επιτρεπόμενα όρια, βάσει νέων κριτηρίων και δεικτών επίπτωσης, για περιβαλλοντικό θόρυβο ο οποίος προέρχεται από συγκοινωνιακές υποδομές. Μάλιστα για πρώτη φορά εισηγείται την υιοθέτηση αυστηρών ορίων περιβαλλοντικού θορύβου για τη νυχτερινή περίοδο. Το όριο για το 24ωρο ορίζεται στα 70 ντεσιμπέλ και ειδικά για τη νύχτα (8ωρος δείκτης νυχτερινού θορύβου- 23.00 με 07.00) στα 60 ντεσιμπέλ. Οι συγκεκριμένοι δείκτες θα είναι ακόμη μικρότεροι σε ευαίσθητες περιοχές όπου υπάρχουν υποδομές υγείας και εκπαίδευσης, χώροι θρησκευτικής λατρείας, θέατρα. Εκεί προτείνεται ως όριο για το εικοσιτετράωρο τα 65 ντεσιμπέλ και για τη νύχτα τα 55 ντεσιμπέλ. Θα πρόκειται για τις λεγόμενες «ήσυχες περιοχές» της πόλης.

Η χώρα μας έπρεπε ως τις 30 Ιουνίου του 2007 να έχει εκπονήσει στρατηγικούς χάρτες θορύβου σε όλες τις πόλεις άνω των 250.000 κατοίκων, στους μεγάλους οδικούς άξονες, στον κύριο σιδηροδρομικό άξονα και στα μεγάλα αεροδρόμια. Ως σήμερα έχουν ολοκληρωθεί οι χάρτες και τα σχετικά σχέδια δράσης μόνο για την Αττική και την Εγνατία οδό, το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» και την Εθνική οδό Αθήνας- Θεσσαλονίκης. Μόλις ξεκίνησε και η δεύτερη φάση του προγράμματος εκπόνησης χαρτών για την Πάτρα, το Ηράκλειο, τα Χανιά, τη Λάρισα, τον Βόλο, τα Ιωάννινα, την Καβάλα, την Κέρκυρα και το Αγρίνιο.

Εξάλλου η έκθεση σε υψηλή στάθμη θορύβου είναι επικίνδυνη καθώς προκαλεί ακουστικές βλάβες. Η ηχορρύπανση μπορεί επίσης να προκαλέσει σωματικές δυσλειτουργίες, όπως ταχυκαρδία, υπέρταση, γαστρεντερικές ανωμαλίες ακόμη και χρόνια κόπωση. Σχετίζεται όμως και με ψυχολογικές διαταραχές όπως αϋπνία, νευρικότητα, άγχος, ακόμη και κατάθλιψη. Ιδιαίτερα ευάλωτοι στην ηχορρύπανση θεωρούνται οι ηλικιωμένοι και όσοι πάσχουν από υπέρταση ή έχουν ψυχικά προβλήματα. Επιπλέον η ηχορρύπανση έχει επιπτώσεις και στη μαθησιακή διαδικασία, πχ στην περίπτωση των σχολείων που βρίσκονται κοντά σε δρόμους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);