Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 16, 2013

Ατάκες που βγάζουν μάτια

Του gay η μάνα δεν έκλαψε ποτέ .
Έκλαιγε ο πατέρας ...

Έχω και εγώ τατουάζ στίχους τραγουδιού. Το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας ...
Ταμ τιριτιριτιρι ραμ τιριραμ!

Εγώ κοιμάμαι κι η τύχη μου επίσης.
Με τέτοια ανεργία που να βρει δουλειά ..

Έχω βάλει και εγώ στο πορτοφόλι μου φωτογραφία από παλιό αγαπημένο πρόσωπο.
Τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη με φόντο το πεντοχίλιαρο ...

- Γιώργο έχω έναν κόμπο στο στομάχι .
- Κατάπιες καμιά σακούλα ντιλιβερά ?

Δηλαδή , όταν οι γυναίκες χωρίζουν , τραγουδάνε "Θα ζήήήσω ελεύθερο μου@ίίί ... ?"

Τα πυροτεχνήματα στους γάμους θα είχαν νόημα , μόνο αν σχημάτιζαν στον ουρανό την λέξη SOS ...

Έφτιαξαν κινητό, λέει, με πάχος 6,18 χιλιοστά.
Επιτέλους θα μπορέσω να βγάλω εκείνο το κομματάκι κρέας που έχει σφηνώσει στο φρονιμίτη μου...

Λέγεται αιδοίο , γιατί όποια γυναίκα και αν ρωτήσεις με πόσους έχει παει (?) , θα σου πει :
- E, δυο ...

- Τι ζώδιο είσαι κούκλα ?
- Καρκίνος .
- Εγώ καπνιστής . Ταιριάζουμε ...

Παλιά στα σκυλάδικα σου κολλούσαν το 50ευρο στο κούτελο.
Σε λίγο θα σου δίνουν έτσι το μισθό σου στο γραφείο..

Της έστειλα μήνυμα
"Σ' αγαπώ πολύ"
Μου απάντησε
"Τα λόγια σου ακούγονται πολύ φτωχά... Αν δεν συνοδεύονται από πράξεις"
Οπότε και εγώ της έστειλα "Σ' αγαπώ πολύ... 365*36x+95w-27y /3=0"

Και οι άντρες έχουν δικαίωμα στην περιποίηση.
Κωνσταντίνος Ταβάφεις....!!

Όχι ότι τρώω πολύ....
Αλλά αν ήμουν σούπερ ήρωας θα ήμουν ο σούπερΜΑΜ!!!

Σε λίγο καιρό...βλέπω να μας ταΐζουν ψίχουλα τα περιστέρια στο Σύνταγμα...

Σένα παράλληλο σύμπαν...τα πρόβατα όταν δεν μπορούν να κοιμηθούν μετράνε Έλληνες...

-Βλέπεις αυτό το μικρό άλογο?
Με όλο τον στάβλο έχει πάει!
-Πόρνυ ε?

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν…

Όταν βλέπω να μαλλιοτραβιούνται δυο γυναίκες , πάω και στέκομαι δίπλα τους για να νομίζουν οι άλλοι πως τσακώνονται για 'μένα ...

Πέταξα τη μπουγάδα στα σκουπίδια,άπλωσα τα πιάτα κ σκούπισα το νεροχύτη,ποιος είπε πως οι άντρες δε μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα μαζί;

Μιλούσα με δυο φίλους και με έπιασε μια ανακατωσούρα, μια ζαλάδα και μου είπαν να μην ανακατεύομαι στην συζήτηση....

Θα κάνω την καρδιά μου πέτρα μήπως παραδειγματιστούν κ οι Κοιλιακοί μου...

Παίρνεις τηλέφωνο την Πυροσβεστική:
-Ναι γεια σας,έπιασε φωτιά.
-Που?
-Στα σαββατόβραδα...

Εκεί που άραζα στην αμμουδιά ήρθε μια τσιγγάνα και μου είπε:
-Δε θα μαυρίσεις ποτέ!!
-Γιατί;
-Γιατί δεν έχεις στον ήλιο μοίρα...

Εκτός από τον αζερικό αγωγό ΤΑΠ θα περάσει από την Ελλάδα και ο τραπεζικός αγωγός ΦΑΠ, μέσω του οποίου θα πηγαίνουν στη Γερμανία οι τίτλοι ιδιοκτησίας των ακινήτων μας....

i-diadromi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);