Όπως επισημαίνει το ΥΠΕΚΑ, στον «πράσινο δακτύλιο» ισχύει κανονικά χωρίς καμία αλλαγή η εκ περιτροπής είσοδος των ιδιωτικής χρήσης οχημάτων στον μικρό δακτύλιο, με το «παλιό» σύστημα «μονών - ζυγών».
Επιπλέον, με το νέο μέτρο επιτρέπεται η κυκλοφορία στο μικρό δακτύλιο χωρίς περιορισμό των ΙΧ αυτοκινήτων και των φορτηγών οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης -είτε είναι απλά είτε υβριδικά- και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Ειδικά δε, για τα υβριδικά και για τα οχήματα αερίου καυσίμου εκ κατασκευής, επιτρέπεται η κυκλοφορία και αυτών που είναι τεχνολογίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Παράλληλα, απαγορεύεται η κυκλοφορία στο μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1 Ιανουαρίου 1990.
Σημειώνεται ακόμα, ότι για μια μεταβατική περίοδο ενός έτους -από 1.1.2012 έως 1.1.2013- η προαναφερθείσα απαγόρευση εφαρμόζεται για τα ανωτέρω οχήματα πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1/1/1984, σύμφωνα πάντα με το ΥΠΕΚΑ.
Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας, η λεωφόρος Κηφισού και η λεωφόρος Αθηνών, από την λεωφόρο Κηφισού και δυτικότερα, ενώ η ημερομηνία της 1 Ιανουαρίου 1990 προσαυξάνεται αυτόματα κατά ένα έτος, κάθε χρόνο, έτσι ώστε κάθε φορά να απαγορεύονται τα οχήματα που είναι παλαιότερα των 22 ετών.
http://www.madata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου