Κυριακή, Σεπτεμβρίου 30, 2012

Ψυχολογία γυναίκας

 

Ήταν ένας άντρας 30 χρόνια παντρεμένος.
Μια μέρα σαν θαύμα εμφανίστηκε ο Θεός και του λέει "τέκνο μου, επειδή όλα αυτά τα χρόνια είσαι υπόδειγμα οικογενειάρχη, ζήτησε μου μια επιθυμία σου και θα στην πραγματοποιήσω " Αιφνιδιασμένος τα χάνει για λίγο αλλά μετά συνέρχεται και λέει "Ευχαριστώ παντοδύναμε και άκου τώρα την ευχή μου.
Θέλω να μου φτιάξεις μια γέφυρα να πάει μονοκόμματα από την Αθήνα
που μένω... κατευθείαν με το αμάξι μου στην Κρήτη που είναι το πατρικό μου χωρίς να παίρνω καράβια και αεροπλάνα και να κάνω τόσα έξοδα μ' αυτην την κρίση", λέει." Αυτό είναι πολύ περίπλοκο, και διαταράζει τις ισορροπίες, ζήτησε κάτι άλλο"
"Καλά, λέει ο άνθρωπος, τότε θέλω να μπορώ να ψυχολογώ τη γυναίκα μου"
Τότε προβληματισμένος ο θεός λέει "Τον δρόμο πως τον θέλεις, μονής η διπλής κατεύθυνσης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);