Τρίτη, Μαΐου 15, 2012

Ανέκδοτο : Σεισμός !!!

Η επιτροπή του ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ εχει μόλις φτάσει στον τόπο του σεισμού και καταγράφει τις ζημιές . Πάει στον πρώτο παθόντα και ο επικεφαλής τον ρωτάει: 

-Εσύ τι έπαθες φίλε μου;

-To σπίτι μου κύριε, έχει πάθει ρωγμές.

-Και τι θέλεις;

-Ένα άλλο σπίτι.

Γυρίζει στη συνοδεία του και λέει: Γράψτε, σπίτι.

Πάει στο δεύτερο παθόντα.

-Εσύ φίλε μου;

-Να, έχουν πέσει δυο κολώνες από το σπίτι μου, θα θελα ένα άλλο σπίτι. 

Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του: Γράψτε, σπίτι, σπίτι.

Όσοι κι αν ρώτησε τέλος πάντων ήθελαν σπίτι. Έφτασε και σ έναν που έδειχνε να πονάει.

-Τι θέλεις εσύ; σπίτι;

-Όχι κύριε, αλλά να, έπεσε μια κολώνα και μου σπασε τ αρ*ίδια . Θέλω αρ*ίδια.

Γυρίζει πάλι στη συνοδεία του: Γράψτε, σπίτι, σπίτι.

-Μα εγώ θέλω αρ*ίδια !!!
-Γιατί, οι άλλοι τι νομίζεις ότι θα πάρουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);