Η προσομοίωση της κίνησης του νερού ήταν πάντοτε δύσκολη και οι μηχανές φυσικής στα παιχνίδια έπρεπε να χρησιμοποιούν αμφιβόλου αποτελέσματος μηχανισμούς για να το κάνουν να φαίνεται αληθινό. Αλλά η παρακάτω επίδειξη της νέας προσομοίωσης υγρών αποδεικνύει πως, σταθερά αλλά αργά φτάνουμε στον στόχο.
Η τεχνολογία βασίζεται σε μέθοδο που χρησιμοποιείται σε προσομοιώσεις σε υφάσματα στην βιβλιοθήκη PhysX SDK.
Σύμφωνα με to PhysXInfo εκτελείται σε πραγματικό χρόνο από μια κάρτα γραφικών GTX580, που κάνει το ζήτημα ακόμη πιο εντυπωσιακό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου