Σάββατο, Οκτωβρίου 16, 2010

Ανέκδοτο


τρεις συνταξιουχοι στο καφενειο των κυνηγων.

Θανασης¨ αφηστε ρε παιδια ποτε δεν περιμενα οτι θα καταντησω ετσι
προχθες μου ζητησε η εγγονη μου να την διαβασω και δεν εβλεπα τα γραμματα.πιος εγω που χτυπαγα πουλι στα ...200 μετρα
Κωστας¨ που να δειτε τι επαθα εγω. πηγα να δω ενα φιλο τον μητσο που μενει στον πρωτο οροφο μονο δεκαεπτα σκαλοπατια και φουσκωσα.πιος εγω που ετρεχα...
 μαραθωνιο
Τακης¨ και που να σας πω τι εχω παθει εγω. προχθες ηρθε η Σβετλανα να μου καθαρισει το σπιτι.ανεβηκε στη σκαλα και εγω απο κατω κοιταζα και καμαρωνα.πες πες και πιτσι πιτσι τελικα καναμε  ερωτα.Οταν τελειωσαμε γυρναει θυμωμενη και ολο νευρα σας λεω  και μου λεει¨Αμαν κυριο τριτη  φορα  σημερα!  τι εχετε παθει?
ειδατε  ρε παιδια ΞΕΧΝΑΩ, ΞΕΧΝΑΩ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... }, 10);